Dostawa

DOSTAWA MEBLI

Większość przesyłek dostarczana jest przez profesjonalna firmę transportową SPT w godzinach 6.00 -22.00  od poniedziałku do soboty i uzależnione są od miejsca dostarczenia przesyłki.
W niektórych przypadkach czas ten może nieco ulec wydłużeniu w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki lub zdarzeń losowych.

Wnoszenie: W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, dotyczy tu przewoźnika Poczta Polska lub inna kurierska koszt przesyłki obejmuje wniesienie.
W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kierowca firmy SPT nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.


Jest możliwość odbiorów osobistych ale w siedzibie firmy: ul. Główna 72, 42-280 Częstochowa

PAMIĘTAJ:
o wysyłce informujemy mailem lub SMS podajemy szczególowe dane dotyczace nr przesyłki i dane firmy przewozowej na podstawie której można śledzić przesyłkę,
przed przyjazdem kierowca czy też kurier w większości przypadków zadzwoni do Ciebie, aby ustalić godzinę doręczenia przesyłki, jednak nie jest to jego obowiązkiem,
dodatkowe opcje jak np. dostawa w innym dniu czy tez pod inny adres prosimy ustalać taką możliwość telefonicznie z obsługą sklepu.
Zmiana adresu dostawy. Aby go zmienić, należy skontaktować się z Działem Obsługi (533305655 lub 609876623)). Jeśli zmiana adresu nastąpi w trakcie dostawy, może zostać naliczony dodatkowy koszt za przekierowanie przesyłki.

Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:
Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!

Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!

Uwaga! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący:
Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji!
Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).
Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kierowcy czy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!